توضیحات کاره

درود بر شما،

امیدوارم روزگار طعم خوشی را برای شما رقم زده باشد.

ابتدا از شما تقاضا دارم تا ویدیوی معرفی 4 دقیقه ای را تماشا فرمایید.

 

سپس به موارد زیر توجه کنید:

  • خدماتی که من می توانم ارائه دهم در یک کاره خلاصه نمی شود. با مراجعه به پروفایل من، کاره های ثبت شده دیگر را نیز مشاهده فرمایید.
  • این خدمات می تواند برای آپارات نیز ارائه شود، اما آنجایی که آپارات به میزان یوتیوب پیچیدگی فنی و آمار تحلیلی ندارد، از نظر هزینه به صرفه نخواهد بود.
  • تعدادی از خدمات ذکر شده در بسته های نیمه حرفه ای و حرفه ای با هزینه های جداگانه و به انتخاب کارفرما ارائه می شوند.
  • هدف از ایجاد این «کاره» تربیت شاگردانی خوب و مفید در بستر یوتیوب برای ساخت ایرانی بهتر است. به همین علت، خدماتی که ارائه می شوند هزینه بسیار پایینی دارند تا شما با اطمینان بیشتر، هزینه کمتر، و آسودگی خیال حرفه خود را آغاز کنید. من در تمامی مراحل در کنار شما خواهم بود.

 

چرا من گزینه مناسبی برای انتخاب هستم؟

  • یکی از بزرگترین دلایل آن، تجربه بالاست. شما همین الان می توانید با سرچ کردن در یوتیوب و آپارات نحوه صفر تا صد یوتیوبر شدن را یاد بگیرید و خودتان انجام دهید اما مشکل اینجاست که درسته بیشتر تولید کنندگان محتوا، ویدیوهای با کیفیتی می سازند، اما ممکن است آموزش هایی که می دهند مناسب با کسب و کار شما نباشد یا در جاهایی که شما دچار مشکلی می شوید راه حلی برای آن پیدا نکنید. اینجاست که من می تونم با تجربه خودم، همراهتان باشم.
  • تجربه من در ضبط، تدوین و انتشار ویدیو خیال شما را از هر چیزی راحت می کند. یک جعبه ابزار با کلی وسیله که می تواند به صورت تجربی مشکلات شما را حل کند. علاوه بر آن می توانید در «کاره» های دیگر من، آموزش نرم افزارها را نیز سفارش دهید تا در کمترین زمان به صورت خصوصی به شما آن ها را آموزش دهم.

 

خدمات اختصاصی من در یوتیوب شامل چه چیزهاییست؟

اگر مراحل کامل ساخت یک ویدیو کامال را اعم از ضبط، تدوین و غیره را در «کاره‌های دیگری» قرار دهیم، از خدمات مختص به یوتیوب می توانم به موارد ذیل اشاره کنم:

 

1. مدیریت کانال یوتیوب شما، پاسخگویی به کامنت ها، گزارشات هفتگی و ماهانه، بالانس مالی شما و ...

  • هزینه اصلی این «کاره» در اصل مدیریت کانال یوتیوب شماست که در بخش قیمت گذاری خواهید دید.
  • این هزینه برای یک ماه کامل مدیریت کانال شما در نظر گرفته است.
  • در مدیریت کانال شما به صورت پیشفرض به تعداد 5 بار انجام موارد ششم و هفتم، یک بار انجام نیمه حرفه ای مورد هشتم و یک بار انجام مورد نهم (هر دو بسته یک بار) لحاظ شده است.

 

2. ایده پردازی برای شروع یک کانال یوتیوب بنا به دانش، مهارت یا کسب و کار شما

  • در صورتی که مهارتی دارید اما ایده ای برای انجامش ندارید، اینکار برای شما فقط یک بار انجام خواهد شد و هزینه آن 250 هزار تومان است.

 

3. ارائه مشاوره برای انتخاب نام مناسب و برند سازی برای کانال یوتیوب شما

  • وقتی با یکی از شاگردانم به دنبال نامی برای برندسازی حرفه او بودیم تجربه کردیم که با یکی دو ساعت وقت گذاشتن امکانپذیر نخواهد بود و به ساعت ها صحبت در خصوص شخصیت، نوع کسب و کار، نگرش و چشم‌انداز شما از آینده کانال احتیاج است.
  • هزینه هر ساعت مشاوره 160 هزار تومان است.
  • در حین مشاوره، دسترسی پذیر بودن (Availability) بودن یوزرنیم های موجود از برند شما را در شبکه های اجتماعی بررسی خواهم کرد و به شما گزارش لحظه ای خواهم داد.

 

4. ساخت اکانت یوتیوب (همراه با یک اکانت جیمیل)

  • هزینه ساخت صفر تا صد اکانت یوتیوب همراه با جیمیل، فقط در صورتی انجام خواهد گرفت که نام برند شما از قبل مشخص شده باشد (مورد فوق). هزینه آن 120 هزار تومان است.

 

5. تنظیمات اولیه و پایه کانال یوتیوب بر اساس کسب و کار شما شامل تگ ها، وریفای شماره همراه، ست کردن تصویر کاور، لینک کردن افزونه های کاربردی و ...

  • برای انجام این کار من با تحقیق و جست و جو از تگ های کسب و کار شما و دانش خودم از تنظیمات کانال استفاده خواهم کرد تا بهترین بهره وری را در کمترین زمان داشته باشید.
  • این کار فقط یک بار انجام می شود و هزینه آن 250 هزار تومان است.

 

6. آپلود ویدیوها در صورتی که خودتان بنا به کم بودن سرعت اینترنت توان انجامش را نداشته باشید.

  • هزینه حجم اینترنت + وی پی ان + زمان آپلود + حق الزحمه = 50 هزار تومان به ازای هر ویدیو اضافه در ماه

 

7. انجام مراحل انتشار ویدیو اعم از نوشتن عنوان و توضیحات ویدیوها، استفاده از تگ های مناسب جهت سئو بهتر و قرارگیری در سرچ انجین یوتیوب، اضافه کردن End Screen، کارت ها، تنظیم پلی لیست ها و ...

  • هزینه 80 هزار تومان برای هر ویدیو اضافه در ماه خواهد بود.

 

8. خدمات مربوط به آنالیتیکز (Analytics) و تحلیل کانال و هر ویدیو به صورت مجزا، بازخورد مخاطبان، ترافیک بازدیدکننده ها، میزان بازدید و ...

  • خدمات تجزیه و تحلیل نیز به صورت نیمه حرفه‌ ای یا حرفه‌ ای (پیشرفته) ارائه می‌شود که هزینه‌های جداگانه‌ای دارد.

 

9. راهنمایی و ارائه پیشنهاد و راهکار در خصوص پیشبرد کانال.

  • هزینه هر راهکار و پیشنهاد کوچک 60 هزار تومان
  • هزینه هر راهکار و پیشنهاد اساسی و گاها انتقادی 110 هزار تومان

 

10. فعال کردن سیستم درآمدزایی و نقد درآمد ارزی (تحت شرایط خاص طرفین)

  • در خصوص این مورد فعلا هزینه‌ای در نظر گرفته نشده است تا شما به حداقل سابسکرایبر و واچ تایم در کانال خود برسد.

 

توجه داشته باشید:

  • تمامی هزینه های پرداختی شما در یک فایل اکسل ذخیره خواهد شد و گزارش بالانس مالی شما به درخواست خودتان ارسال خواهد شد. چنانچه در هر مرحله نیاز به پرداخت بیشتر داشتید می توانید هر خرید را چند بار انجام دهید و در ازای هر خدماتی که من به شما ارائه می دهم، از کیف پولی که پیش من خواهید داشت کسر خواهد شد.
  • از آنجایی که در هر کاره، فقط می توان 8 مورد افزودنی در سایت انجام میدم داشته باشیم، آخرین افزودنی را با یک مبلغ ثابت به عنوان کیف پول، برای شما در نظر خواهم گرفت تا با پرداخت آن بتوانید، هر تعداد خدماتی که از موارد فوق می‌خواهید را استفاده کنید.

 

از اینکه توجه و وقت خود را برای مشاهده این کاره سپردین، سپاسگزارم :)

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از دریافت اطلاعات اولیه از کسب و کار شما،

ابتدا در صورتی که کانال یوتیوب را خودتان ساخته باشید، از شما درخواست دعوتنامه با دسترسی مدیریت درخواست خواهد شد بتوانم به کانال شما دسترسی پیدا کنم. سپس:

 

1. اگر تنظیمات اولیه را انجام داده باشید آن را بررسی و عیب و ضعفی داشته باشد بر طرف خواهم کرد، در غیر اینصورت از پایه تنظیمات را انجام خواهم داد.

 

2. اگر از قبل محتوایی آپلود کرده باشید، بررسی خواهد شد و راهکارها و پیشنهادات ارائه می شود. در غیر اینصورت از آپلود اولین ویدیو، این کار انجام خواهد شد.

 

  • تنظیمات مربوط به عکس پروفایل، کاور و ... در «کاره» دیگری قرار خواهد گرفت.

 

3. در صورتی که نیاز به تحلیل کانال یوتیوب خود و رفتار کاربران، ترافیک و ... داشته باشید به صورت یک گزارش برای هر ویدیو و بصورت هفتگی یا ماهانه برای کل کانال ارائه خواهد شد.

 

4. پاسخگویی به کامنت ها فقط به صلاحدید شما و با ذکر واژه "ادمین" انجام خواهد گرفت تا مخاطبان بدانند ادمین پاسخگوی سوال ایشان بوده است.

 

5. و موارد دیگری که در صورت نیاز شما اضافه خواهند شد.

 

نکات مهم:

  • در صورت تهیه کامل پکیج، 5 روز به عنوان هدیه به مدیریت کانال یوتیوب شما اضافه خواهد شد.
  • چنانچه هزینه تعدادی از خدمات را پرداخت کرده باشید اما از پیش انجامشان داده باشید (مانند ایده پردازی، ساخت اکانت و ...) یا آن خدمات را نخواهید، برای جلب رضایت شما هزینه پرداختی آن، مدت زمان مدیریت کانال شما را بیشتر خواهد کرد (مثلا 40 روز به ازای 30 روز).

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    سفارش گیری این کاره متوقف شده است.