توضیحات کاره

احتمالا شما نیز تاکنون واژه responsive design را شنیده اید. اگر اکنون در حال مطالعه توضیحات این کاره هستید، احتمالا یک وب سایت برنامه نویسی شده در اختیار دارید. اما متأسفانه سایت شما تنها بر روی صفحات عریض کامپیوتر و لپ تاپ نمایش مناسبی دارد و وقتی آن را از روی صفحات موبایل نگاه می کنید، اجزای سایت نمایش درستی ندارند. در واقع در این کاره من کدهای نوشته شده در سایت شما (به شرط آشنایی با زبانی که سایت شما در آن کدنویسی شده است) را تحویل گرفته و با ایجاد تغییرات لازم در بخش کدهای CSS و طراحی آن، آن را به حالت واکنش گرا (responsive) در می آورم. قیمتی که برای واکش گرا کردن هر صفحه با حجم تقریبی صفحه اصلی این سایت (https://hamidgit68.github.io/international-hotel.github.io/) در نظر دارم مبلغی حدود 600 هزار تومان است. لذا برای  اینکه هر صفحه سایت خود را به حالت واکنش گرا در بیاورید، باید این کاره را دو یا سه بار سفارش دهید.

با ملاحظه این وب سایت در صفحات مرورگر موبایل یا تبلت خود، می توانید به ارزیابی کیفیت خروجی کارتان بپردازید:

 https://hamidgit68.github.io/international-hotel.github.io/

همچنین با دانلود و مشاهده ویدئوی زیر می توانید با برخی نمونه کارهای قبلی من که به حالت واکنش گرا درآمده اند، بیشتر آشنا شوید:

 

https://uploadkon.ir/uploads/4dc517_23responsive-final.avi

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد از اتمام کار، آنچه به شما تحویل داده می شود، در حقیقت همان کدهای پروژه خودتان است. با این تفاوت که تغییرات لازم برای اینکه سایت شما به حالت واکنش گرا در بیاید در آنها اعمال شده است.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    برای حدودا نصف صفحه سایت   در 14 روز
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.

    سایر کاره های Hamid68