توضیحات کاره

با ثبت مکان و لوکیشن کسب و کارتان را در گوگل مپ (google map) تجارت خود را با ارزان ترین شیوه در بزرگترین موتور جستجوی جهان معرفی کنید.

من جزو کاربران فعال گوگل مپ هستم و دارای رتبه راهنمای محلی گوگل ( Local Guide ) سطح 8  می باشم و با توجه به اعتبار حسابم نگرانی بابت ثبت مکان در نقشه گوگل نخواهید داشت. 

شما میتوانید با سفارش این کاره اطلاعات زیر را برای مغازه ، فروشگاه مجازی یا اینترنتی ، دفاتر خدماتی، فروشگاه ، آموزشگاه ، کلینیک  ، درمانگاه و مطب ، خوابگاه ، بیمارستان ، مکان های خصوصی ، ساختمان تجاری، اداری و مسکونی ، مجتمع تجاری و تفریحی ، اداره دولتی ، وب سایت ، شرکت خصوصی یا دولتی و... در گوگل مپ ( google map ) درج کنید. 

  1. نام کسب و کار یا محل (  توجه داشته باشید که اسامی نباید عمومی و کلی باشند مثل: آرایشگاه زنانه یا کلینیک دندانپزشکی )
  2. تلفن محل
  3. نقشه محل
  4. ساعات کاری
  5. آدرس سایت ( حتی اگر سایت هم نداشته باشید کاربران اینترنتی می توانند شما را در گوگل سرچ کرده و آدرس و شماره تماس شما را پیدا کنند)
  6. تصویر محل
  7. لوکیشن دقیق بر روی نقشه​

نیاز به تکمیل تمام موارد بالا نیست و بسته به سلیقه شما اطلاعات در نقشه گوگل مپ بارگزاری خواهد شد.

بعد از ثبت مکان حدود 1 تا 3 روز طول خواهد کشید تا اطلاعات به طور کامل در گوگل ثبت شوند. در برخی مواقع تایید تا 2 ماه هم ممکن است زمان ببرد.

با توجه به اینکه گوگل مپ بیس نقشه نشان ، نقشه بلد ، نقشه osm ، نقشه اسنپ ، نقشه ماکسیم و ... است ، با ثبت اطلاعات شما در گوگل مپ بعد از مدتی در سایر نقشه ها نیز دیده خواهد شد.

حتما به این نکته توجه دارید که حضور در صفحه نقشه گوگل یکی از ملزومات کسب و کارهای امروزی است. ثبت مکان و لوکیشن کسب و کارتان را در گوگل مپ (google map) علاوه بر اینکه برای سئو وب سایت بسیار موثر و کلیدی است برای کسب و کارهایی که سایت ندارند نیز موثر بوده و به دلیل بیشتر دیده شدن باعث افزایش فروش خواهد شد. ثبت مکان (موقعیت) کسب و کار شما در گوگل مپ و ظاهر شدن آن در صفحه اول گوگل به همراه آدرس سایت و شماره تماس می تواند کمک بزرگی به کسب و کار و وبسایت شما نماید و اعتماد بیشتری را برای مشتریان شما فراهم نماید. علاوه بر ان با جستجوی عنوان شغلی شما در گوگل مپ، محل شما بیشنهاد شده و باعث رونق کسب و کارتان خواهد شد.

 

همانطور که در بالا نیز اشاره شد حساب من دارای رتبه راهنمای محلی گوگل ( Local Guide ) سطح 8  است. اماراهنمای سطح 8 هستم یعنی چه؟ گوگل به افراد فعال در گوگل محلی از یک تا ده اعتبار میدهد و زمانی که فردی با اعتبار 8 محلی را ثبت میکند، ان محل سریعتر به نقشه اضافه میشود. قطعا همه کسب و کار ها رقیبانی دارند و رقبایی که توانمندی این روش پی بردند سعی به تغییر اطلاعات شما و وارد کردن اطلاعات غلط برای شما را دارند. اما گوگل به کسانی سطح بالایی دارند اعتماد دارد و جلوی همچین رفتارهایی را میگیرد(یعنی اگر شخصی با اعتبار بالا مکانی را ثبت کند افرادی که دارای سطح پایینی هستند نمیتوانند اطلاعات ورودی شما را تغییر دهند).

 هرگونه تغییر اطلاعات مکان را نیز انجام میدم

 

 

ثبت کسب وکار شما در نقشه گوگل از 4 جهت میتواند به بهبود و رونق کار شما کمک کند

1.تصور کنید فردی به دنبال رستوران میگردد اولین کاری که میکند این است که در گوگل سرچ میکند به عنوان مثال "رستوران ایرانی"، حال رستوران هایی را که در ان شهر و نزدیک به فرد هستند در ابتدای صفحه گوگل و حتی قبل از نتایج گوگل میایند. قطعا شما ترجیح میدهید که اولین چیزی به نظر مشتری میرسد ادرس شما در نقشه، عکس شما و اطلاعات شما و پنج ستاره رضایت مشتریان از شما میباشد و احتمال مراجعه مشتری به شما بالای 70 درصد است.

2.حال تصور کنید شخصی نام کسب و کار شما را شنیده است اما محل شما را نمیداند و برای مسیریابی وارد نقشه گوگل میشود، حال اگر بعد از جستجو شما را پیدا نکنند احتمالا به سراغ گزینه های بعدی میروند اما در صورتی که حضور داشته باشید کافیست تا مقصد را مشخص کنند تا گوگل دقیقا مسیر را برای آنها مشخص کند.

3.اما یک مزیت خوب دیگر این است که ممکن است شما یک وبسایت داشته باشید، در این صورت شما قطعا با بهینه‌سازی و سئو کم و بیش اشنایید. یکی از راه های افزایش رتبه شما در تمام کلمات کلیدی سایت شما، سئو محلی سایت شماست.

4.و اما اخرین مزیت اصلی این کار که کمی تخصصی است مربوط به گراف دانش شماست. گراف دانش در واقع باکس اطلاعات کسب و کار شماست که زمانی که برند شما سرچ میشود ظاهر میشود و یکی از عوامل اصلی ایجاد گراف نیز ثبت شدن شما در گوگل مپ است.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

مکان ثبت شده در نقشه گوگل

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    سفارش گیری این کاره متوقف شده است.