توضیحات کاره

سلام! من یک طراح سایت وردپرسی هستم
من با بیش از 6 سال سابقه کار در زمینه طراحی و توسعه وبسایت ها، توانستم تجربه و مهارت های قوی ای در زمینه وردپرس و طراحی سایت بدست بیارم.

 

وقتی به طراحی سایت می پردازم، سعی میکنم با استفاده از قالب ها و افزونه های حرفه ای، وبسایتی فوق العاده کاربر پسند و منحصر به فرد بسازم. هدفم این است که با طراحی سایتی که مناسب نیازها و هدف شماست، به کسب و کارتون کمک کنم تا به بالاترین سطح ممکن برسید.

 

من درک عمیقی از نیازها و انتظارات مشتریان دارم و همیشه سعی میکنم با بهترین راه حل ها و طرح های خلاقانه، آنها را برآورده کنم. همچنین، توانایی بالایی در انجام پروژه های سفارشی و متنوع دارم، از وبسایت های شخصی و وبلاگ ها تا فروشگاه های آنلاین و سایت های شرکتی.

 

با تمرکز بر طراحی ریسپانسیو، سرعت بارگذاری بهینه و بهینه سازی برای موتورهای جستجو، همیشه سعی میکنم تا وبسایت هایی را ایجاد کنم که هم به ظاهر زیبا و کاربر پسند باشند و هم با رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو ظاهر شوند.

 

از دیدگاه من، موفقیت هر پروژه با همکاری نزدیک با مشتریان است. من همواره تمایل دارم به اندازه کافی با شما در ارتباط باشم تا درک دقیقی از نیازها و اهداف شما داشته باشم و بتوانم یک وبسایت متناسب با آنها بسازم.

 

اگر به دنبال یک طراح سایت وردپرسی با تجربه هستید که توانایی ایجاد وبسایت هایی منحصر به فرد و کاربر پسند را دارد، من آماده هستم تا با شما همکاری کنم .

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

شما پس از خرید : 

  1. یک سایت کامل همراه با امکانات و مواردی که در صحبت های اولیه از من خواسته اید دریافت خواهید کرد.
  2.  یک سایت  برروی CMS وردپرس
  3.  فایل آموزشی کار با پنل وبسایت ( درج محصول، انتشار نوشته)
  4. 30 روز پشتیبانی فنی 

 

 

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    با توجه به زمان آخرین فعالیت فروشنده، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش به ایشان پیام دهید و از پاسخگویی ایشان مطمئن شوید.
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.

    سایر کاره های رضا وب