توضیحات کاره

بازدید کننده از گوگل وبا سرچ کردن کلمه کلیدی شما با (نرخ کلیک CTR 8%) وارد وب سایت یا صفحه شما میشه و بازدید اورگانیک سرچ رو شکل میده 

مناسب بالا بردن کلمه کلیدی در گوگل » 

 

ای پی ها در ۲۴ ساعت تکراری نمی باشند، بازدید ها آماری اما طبیعی و تایید شده تا بدین لحظه هستن. بسته به شرایط سایت تایم بازدید ها ۴۰ تا ۳۰۰ ثانیه متفاوت هستن و نرخ بانس ریت در بازدید ها لحاظ میشود تا بازدید ها کاملا سئو شده و مفید باشند

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

خرید بازدید گوگل 

بازدید گوگل یکی از اصلی ترین و بهترین روش های افزایش بازدید ( البته برای رتبه های یک 1 تا 20 بسته به جایگاه  ) محسوب می شود.

خرید بازدید گوگل  به عنوان یک روش افزایش ترافیک و شهرت سایت و سئو آن برای موتور های جستوجو ، دارای مزایا و موارد مثبت زیادی است. در زیر به برخی از این مزایا اشاره خواهیم کرد:

 ترافیک وب سایت شما در گوگل افزایش خواهد یافت و به نوعی تعداد بازدیدکنندگان واقعی و با افزایش ترافیک وب سایت، محبوبیت سایت شما در جستجوهای گوگل بهبود می‌یابد و به این ترتیب افزایش اعتماد بازدیدکنندگان و کاربران نسبت به سایت شما را نیز به دست می‌آورید.

با افزایش تعداد بازدیدها و ترافیک در سایت شما، رتبه سایت شما نیز در نتایج جستجو بهبود یافته و احتمال دیده شدن آن در صفحات اول گوگل بالاتر می‌رود.

با خرید بازدید گوگل و افزایش تعداد بازدیدکنندگان واقعی و فعال در سایت شما، فرصت فروش محصولات و خدمات شما نیز افزایش پیدا می‌کند.( در میان مدت )

 خرید بازدید گوگل در مقایسه با تبلیغات در سایر پلتفرم‌ها، هزینه‌های کمتری دارد و در عین حال به شما کمک می‌کند تا ترافیک واقعی و فعال در سایت خود را افزایش دهید . ( با افزایش ساجست شدن صفحات شما در گوگل )

از مزایای خرید بازدید گوگل می‌توان به موارد فوق اشاره کرد که همگی به نوعی به شما در افزایش ترافیک، محبوبیت، فروش و درآمد سایتتان کمک می‌کند البته به اینکته توجه داشته باشد که در صورتی به نتیحه خواهید رسید که به افزایش بازدید به دید seo یا مکمل ان بنگرید و در نظر داشته باشید  بازدید  طبیعی سازی شده در کنار سئو خوب میتونه جواب رتبه ی برتر بودن باشه.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    400) بازدید گوگل طی (3 روز ورودی از سرچ گوگل با نرخ کلیک 8% به سایت شما +3 روز +270,000 تومان
    1100) بازدید گوگل طی (7 روز ورودی از سرچ گوگل با نرخ کلیک 8% به سایت شما +7 روز +490,000 تومان
    بسته طلایی افزایش بازدید کننده سایت (سرچ گوگل + بازدید اورگانیک سوشال هدایت شده از انیستا به سایت شما (کاملا مفید و. کارشناسی شده ) +30 روز +2,000,000 تومان
    5000 بازدید کننده ورودی از گوگل یا نرخ کلیک ۸ ٪ تا ۵ کلمه کلیدی +30 روز +1,700,000 تومان
    برای 150 بازدید کننده وارد شده از گوگل   در 1 روز
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.