توضیحات کاره

به نام خدا

طراحی رابط کاربری UI سایت و اپلیکیشن:

طراحی گرافیکی وبسایت و اپلیکیشن با جدیدترین متدهای جهانی برای دوستانی که برای بیزینس خود ارزش قائل هستند و درنظر دارند که به صورت اصولی وارد بیزینس آنلاین شوند، با نرم افزارهای فیگما و XD که قابلیت های بیشماری برای طراحی در اختیار کاربران قرار میدهند. دوستان برای دیدن نمونه کارهایی که انجام داده ام پروفایل صفحات دیزان من مثل Behance، Upland و Dribbble را مشاهده بفرمایند که با خیال راحت پروژه خود را به من بسپارند.

طراحی سایت وردپرسی:

سایت های وردپرسی کم هزینه ترین ( مالی و زمانی ) نوع از انواع توسعه برای بیزینس های آنلاین هستند، 2 نوع روش برای طراحی سایت وردپرسی وجود دارد که عبارتند از:

1)طراحی با قالب آماده: در این روش یک قالب آماده که توسط یک توسعه دهنده طراحی و ساخته شده است را تهیه میکنیم و شروع به طراحی سایت با المنت های موجود در قالب میکنیم. این روش هزینه ( مالی و زمانی ) بسیار پایینی دارد.

2)طراحی با المنتور: در این روش توسعه دهنده بدون قالب و از صفر سایت را طراحی میکند و المنت هایی که مورد نیاز است را میسازد و پروژه را به اتمام میرساند. این روش نسبت به روش اول هزینه ( مالی و زمانی ) بیشتری دارد. تبصره: در این روش باید طرح رابط کاربری UI سایت موجود باشد تا توسعه دهنده طبق طرح پروژه را انجام دهد.

هزینه ها:

طراحی رابط کاربری UI سایت:

برای طراحی رابط کاربری هزینه فیکس شده ای وجود ندارد و بستگی به بیزینس و میزان کار هر سایت یا اپلیکیشن دارد به عنوان مثال: برای یک اپلیکیشن که پخش موسیقی انجام میدهد هزینه طراحی حدود 2 میلیون تومان میباشد، و برای یک وبسایت آموزشی حدود 6 میلیون تومان میباشد.

طراحی سایت با قالب آماده:

در این روش تمام هزینه های خرید امکاناتی نیاز هست به عهده کارفرما میباشد و توسعه دهنده فقط دستمزد پروژه را میگیرد که محاسبه بصورت تعداد صفحه است که حدود 100 هزار تومان برای هر صفحه میباشد.

طراحی سایت با المنتور:

در این روش هلوالمنتور روی وردپرس نصب میشود و توسعه دهنده با ابزارهای در دسترس به طراحی سایت از روی فایل طراحی رابط کاربری UI میکند و تمام بخش ها و صفحات را طراحی میکند. هزینه این روش هم به ازای هر صفحه طراحی انجام میشد و دستمزد توسعه دهنده به ازای هر صفحه 1 میلیون تومان است.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

طراحی رابط کاربری UI سایت و اپلیکیشن: فایل فیگما یا XD به کارفرما تحویل میشود.

طراحی سایت وردپرسی: هاست و سایت تکمیل شده تحویل داده میشود.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    طراحی رابط کاربری +5 روز +500,000 تومان
    برای هر صفحه وبسایت   در 4 روز
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.

    سایر کاره های KhashyGoli