توضیحات کاره

پلتفرم مدیوم یکی از برترین سرویس‌های میکروبلاگینگ در دنیاست که با داشتن خواننده‌ها و نویسندگان بسیار زیاد از اقصی نقاط جهان، یکی از بهترین محیط‌ها برای «دیده‌شدن» شماست. دیده شدنی اما نه در سطح «ابتذال رایج شبکه های اجتماعی» که در سطحی بسیار بالا و از سوی متخصصان. فیدبک هایی که در این سرویس به مقالات ارائه می‌شوند، بر خلاف اینستاگرام و تلگرام، از سوی افراد سرشناس و باسواد در حوزه‌های تخصصی مختلف است. 

برای دیده شدن در این محیط و برای «برند سازی شخصی» در حوزه خودتان، نیازمند نوشتن مقالاتی به زبان انگلیسی هستید. من با گذراندن دوره‌های نویسندگی انگلیسی در زمان تحصیلم در بریتانیا در دانشگاه‌های برونل لندن، ردینگ و کمبریج(دوره نویسندگی مقاله برای نشریات Nature و Science)  با اساتید نیتیو بریتانیایی و شرکت در فستیوال نویسندگی هیلینگدون لندن (Hilingdon Literacy Festival) ضمن آشنایی کامل با قواعد، فرهنگ، ساختار و «روح» زبان انگلیسی، قادرم شما را در محیط بین‌المللی «برند» کنم. 

استاندارد نوشتن مقاله در مدیوم، در حداقلی ترین حالت 500 کلمه است که برای هر کلمه بنا به کیفیت درخواستی شما، حداقل 200 تومان و حداکثر 1000 تومان دریافت می‌کنم. 

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

محتوای انگلیسی در یک فایل ورد به مشتری تحویل می‌شود.

در صورتی که مشتری قادر به بارگزاری فایل روی «مدیوم» نباشد، این کار توسط من «بدون دریافت هزینه» و صرفا با هزینه تولید محتوا صورت می‌پذیرد. 

  • روش های تولید محتوا: گردآوری از چند منبع، تولید محتوای اختصاصی

مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

قیمت پایه  برای  تولید 500 کلمه به انگلیسی مدیوم 7 روز 500,000 تومان
انجام بیش از یک بار اصلاحات (نامحدود)   +500,000 تومان
قراردادن لینک در محتوا   +0 تومان
رعایت اصول سئو   +0 تومان
تحقیق کلمات کلیدی +1 روز +0 تومان
سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.