توضیحات کاره

بازاریابی محتوایی تنها بازمانده انواع بازاریابی است. (ست گادین)

 

تا کنون حتما یک بار عبارت «محتوا پادشاه است» به گوشتان خورده است. درست است که چنین عبارتی خیلی دقیق نیست، اما باید به این نکته دقت کنیم که الگوریتم های جدید گوگل بر «محتوا» متمرکز شده اند. شما برای هر محصول، برای هر بخشی از سایتتان، برای هر بخشی از شبکه اجتماعی و به طور کلی برای حضور مؤثر در وب و دیده شدن طولانی مدت نیازمند «محتوا» هستید: از متن تا تصویر و اینفوگرافی و ویدئو؛ خوراک موتورهای جستجو را باید تأمین کنید. 

به همین دلیل، من میتوانم مسئولیت گرداندن سایت شما اعم از مدیریت و محتواگذاری مستمر روزانه در آن (از 1000 کلمه تا 12 هزار کلمه در روز) را برایتان انجام دهم. از یاد نبریم که به باور جو پولیتزی (نویسنده کتاب Killing Marketing و یکی از بنیانگذاران Content Marketing Institute) نقش محتوا یعنی «ایجاد یک رابطه پایدار و طولانی مدت با مشتریان و کسب اعتماد دائمی آن ها». من میتوانم "اعتماد" مشتریان به وب سایت شما را برایتان کسب کنم. 

 

نرخ استاندارد تولید محتوای متنی در حداقلی ترین حالت 20 تومان به ازای هر کلمه و در حداکثری ترین حالت 100 تومان به ازای هر کلمه است. بیشینه قیمت برای متون تبلیغاتی و کپی رایتینگ اخذ می شود.

کارفرمایانی که درک خوبی از استراتژی دارند، عمدتا به سادگی متوجه می شوند که سرمایه گذاری 20 هزار تا 100 هزار تومانی روی یک متن 1000 کلمه ای می تواند تحول عظیم چند میلیونی در کسب و کارشان ایجاد کند.

تجربه 13 سال کار فریلنسری در تولید محتوا و نویسندگی نشان می دهد کارفرمایی که همواره دغدغه و ذهینتش «کم ترین هزینه و کم ترین زمان» است مدت زمان اندکی در بازار کار حضور دارد و به سرعت به سراغ حوزه های دیگر می رود. غافل از این که «سرمایه گذاری» اعم از ذهنی- مالی یا زمانی روی هر مسئله ای، فراتر از خود «سرمایه» نیازمند داشتن دانش «استراتژی» است. بنابراین خوشحال تر میشوم اگر کارفرماهای صرفا حرفه ای برای انجام خدمات با من تماس بگیرند. 

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

هر مشتری پس از عقد قرارداد، می تواند به صورت روزانه یا هفتگی (بسته به توافق فیمابین) محتوای آماده شده و سئو شده خود را جهت بارگزاری در روی وب سایت مشاهده نماید. 

در پایان هر ماه میزان تأثیر محتوا بر مشتریان، نقشه Heatmap، نرخ CTR و Bounce Rate و میزان درگیری با محتوا به مشتری گزارش داده خواهد شد. (این ها صرفا زمانی قابل انجام هستند که مشتری صفر تا صد کار را به صورت طولانی مدت به من سپرده باشد)

 

  • روش های تولید محتوا: گردآوری از چند منبع، تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از تولید محتوای انجام شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

قیمت پایه  برای  پانصد کلمه سئو شده و بارگزاری روی سایت 2 روز 100,000 تومان
هر هزار کلمه بیشتر از میزان توافق شده +1 روز +40,000 تومان
سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.