توضیحات کاره

عرض سلام و ادب و احترام

1- شما تعداد 20 الی 40 عکس برای بنده ارسال کنید

2- و اگر موسیقی یا ترانه خاصی مدنظرتون هست یا به طریقی برای بنده ارسال کنید یا لینکش رو به بنده بدید تا خودم دانلود کنم یا اینکه مشخصاتی مثل اسم آهنگ یا ترانه و یا سازنده یا خواننده رو به بنده بگید

3- در صورتی که دستورات خاصی دارید مثلا "نمایش یک جمله اختصاصی در دقیقه2 و ثانیه 36 آهنگ" یا "نمایش عکس خاصی در زمان خاص" و نحوه نمایشش رو به بنده بفرمایید. ممکن هست برای درست فهمیدن دستور شما سوال و جواب هایی بینمون ردوبدل بشه

4- فرمت ویدئویی و اندازه مدنظرتون رو به بنده اعلام بفرمایید. معمولا ویدئوها با فرمت MP4 x264 با اندازه فول اچ دی تحویل داده میشه ولی ممکن هست شما یک فیلم کم حجم یا یک ویدئوی 4K بخواهید و یا اندازه استوری اینستاگرام که هیچ مشکلی نیست. *فقط در نظر داشته باشید هرچقدر حجم ویدئو کم بشه به همون نسبت کیفیت پیکسل ها هم کم میشه و نکته دیگه ای که باید مدنظر محترمتون باشه اینه که لازم هست کیفیت عکس ها متناسب با فرمت خروجی مدنظرتون باشه. مخصوصا تو اندازه 4K این مسئله کاملا نمود پیدا میکنه. البته بنده در حین انجام پروژه از بابت مسایل فنی راهنماییتون میکنم و لازم نیست نگران چیزی باشید.

5- پیام ابتدایی و پایانی ویدئو رو مشخص میکنید. این پیام ها بصورت زیبا و با فونت زیبا در ابتدا و انتهای فیلم نمایش داده میشن.

*نکته: از محضر شریفتون تقاضا میکنم در ارسال مستندات لازم دقت بفرمایید و همه چیزی که میخواین رو واضح و کامل بفرمایید. بنده قادر به خوندن ذهن مبارک شما نیستم و بر اساس دستورات کتبی شما انجام وظیفه میکنم.

*نکته آخری که لازم هست خدمتتون عرض کنم اینه که تعداد عکس های بکار رفته در آلبوم با طول مدت آهنگ رابطه مستقیمی داره و مثلا برای یک آهنگ 1 دقیقه ای نمیشه بیشتر از 12 الی 14 عکس کار کرد. البته از نظر فنی میشه ولی مدت زمان نمایش عکس ها کوتاه تر از حد استاندارد میشه و جلوه خوبی نداره. با وجود این توضیحات اگر شما باز هم اصرار داشته باشید و دستور بدید بنده اطاعت میکنم و مشکلی نیست.

...

لینک دانلود نمونه کار شماره یک: https://s24.picofile.com/file/8454446950/lovely_01min10sec_sample_final.mp4.html

لینک دانلود نمونه کار شماره دو: https://s24.picofile.com/file/8454487534/lovely3d_01min18sec_sample_final.mp4.html

...

قیمت پایه برای هر یک دقیقه 100هزارتومان هست. یعنی معادل نصف پول یک پیتزای کوچیک که باید تایید بفرمایید بسیار به صرفه هست.

...

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل ویدئویی با حجم و کیفیت واندازه مدنظر شما در هر فرمت ویدئویی که لازم داشته باشید تحول حضرت گرامیتان میشه.

برای هر خروجی اضافه با عرض پوزش از محضر مبارکتان مبلغ 20هزار تومان دریافت میشه.

*لطفا به این نکته هم دقت داشته باشد که اندازه خروجی باید متناسب باشه یعنی مثلا یک فیلم افقی رو نمیشه به صورت تمام صفحه عمودی کرد و نهایتا میشه با بکگراند محو فیلم رو در مرکز صفحه قرار داد. اما! تغییر فرمت فیلم و کم کردن حجم مشکلی نداره.

امکان یک بار ویرایش بصورت رایگان وجود داره و بعد از اون بابت هر بار ویرایش جسارتا مبلغ 50هزار تومان دریافت میشه.

در ویرایش رایگان و غیررایگان شرط منصفانه بودن درخواست برقراره و اگر تغییرات شما اونقدر زیاد باشه که یک پروژه جدید محسوب بشه جسارتا باید پروژه جدیدی ثبت بفرمایید.

البته اگر مشکل از طرف بنده باشه و جایی از کار اشتباه کرده باشم هر چند بار که لازم باشه ویرایش رو با کمال میل و بدون دریافت هزینه براتون انجام میدم. این از قوانین خدمات حرفه ای هست و حق شماست.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    هر بار ویرایش +1 روز +50,000 تومان
    هر خروجی اضافه   +20,000 تومان
    برای یک دقیقه   در 2 روز
    با توجه به زمان آخرین فعالیت فروشنده، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش به ایشان پیام دهید و از پاسخگویی ایشان مطمئن شوید.
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.

    سایر کاره های اباذر حسن زاده سوخته کلایی