توضیحات کاره

ویکی پدیا یکی از سایت های بسیار معتبر نزد گوگل می باشد که شما میتوانید با داشتن یک بک لینک از آن اعتبار زیادی را برای سایت خود کسب کنید.

دامین آتوریتی یکی از مهم ترین آیتم های انتخاب یک رپورتاژ به شمار می رود که از 100 محاسبه میشود. همانطور که میدانید این ویکی پدیا دارای دامین آتوریتی 95 می باشد که قدرت فوق العاده ای به سایت شما می دهد. از تمام این مسائل مهمتر اسپم اسکور پایین این سایت ارزش آنرا چند برابر کرده است.

با بک لینک گرفتن از ویکی پدیا میتوانید رتبه SEO سایت خود را بطور قابل ملاحضه ای بهبود ببخشید

لطفا توجه داشته باشید که بک لینک ها ممکن است در گذر زمان حذف گردند بنده تا 4 ماه تضمین میدهم که پاک نخواهند شد و شما ظرف 30 روز اول بعد از انتشار تاثیر آن را خواهید دید. اما اگر در هر صورت بک لینک ویکیپدیا ی شما پاک شد بنده مجددا بدون دریافت هزینه برای شما در وب سایت ویکی پدیا لینک را ثبت میکنم.

توجه داشته باشید که در این نوع بک لینک عکس نمیتوانیم قرار دهیم و صرفا بخشی از محتوایی که داخل سایتتون هست را داخل ویکیپدیا میزاریم و به سایت شما به عنوان منبع اشاره میکنیم .

اگر سایت شما دارای محتوای ارزشمند به عنوان رفرنس برای ویکیپدیا داشته باشد به سادگی میتوانیم این محتوا را به عنوان رفرنس ویکی پدیا معرفی کنیم در غیر این صورت من مطلب کوتاهی که ارزش رفرنس شدن در ویکی پدیا دارد را در حوزه کاری وب سایت شما آماده کرده و به شما برای بارگزاری در وب سایت شما ارائه میکنم و سپس این مطلب را توسط ویکی نویس های با سابقه در بخش مرتبط به عنوان منبع معرفی میکنم. البته در نهایت توجه داشته باشید که با توجه به شرایط هر سایت و صفحه ممکن است استراتژی جداگانه ای چیده شود و هیچ یک از موارد بالا نیاز نباشد.

کلیه ی مراحل بک لینک گرفتن از ویکی پدیا بصورت کاملا دستی و طبیعی توسط ویکی نویس های باتجربه انجام میشود.

در هنگام سفارش به همه چیز توجه کنید و تمام نکاتی که لازم میدونید زمان اجرا رعایت شود را اطلاع دهید چون محتوا به هیچ وجه قابل ویرایش نیست و در صورت ویرایش کردن ممکن است پاک شود چون ویکی پدیا متوجه میشود که این محتوا تبلیغاتی می شود.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

در پایان کار ما به شما یک بک لینک نوفالو در یکی از صفحات سایت ویکی پدیا فارسی خواهیم داد

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    لطفا توجه داشته باشید که بک لینک ها ممکن است در گذر زمان حذف گردند

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    ثبت 10 بک لینک با دامین آتوریتی 90 الی 99 +4 روز +190,000 تومان
    ثبت 20 بک لینک با دامین آتوریتی 80 الی 99 +10 روز +375,000 تومان
    رپورتاژ آگهی از سایت parshamkala.ir +2 روز +550,000 تومان
    برای بک لینک از ویکی پدیا فارسی   در 7 روز
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.