توضیحات کاره

امروزه خیلی از کسب و کارها برای معرفی خدماتی که ارائه میدن از ویدیوهای تبلیغاتی معروف به موشن گرافیک استفاده میکنن چرا که از این طریق هم میتونن در اکثر صفحات مجازی به تبلیغ کسب و کارشون بپردازن و هم میتونن مشتری های بیشتری جذب کنند . 

اساس کار موشن گرافیک معرفی خدمات و کارهایی هست که یک شرکت , یک مجموعه تولیدی و یا یک استارت اپ انجام میده و با این روش دیگه نیازی به انجام تبلیغات سنتی نیست چرا که شما می تونید موشن گرافیک مربوط به کار خودتون رو هرجا که دلتون بخواد پخش کنید و از این طریق مشتریای زیادی رو جذب کنید و کسب و کارتون رو گسترش بدید .

مجموعه ما سال‌هاست برای مجموعه‌ها و استارت‌اپ‌های مختلف از اسنپ و فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین گرفته تا موسسات اموزشی کنکور و کارخانه ایرانخودرو و بانک کشاورزی و کانون وکلای قوه قضاییه و ... ویدیوهای تبلیغاتی ساخته.

روند کار به این صورته که شما اول توضیحی در خصوص کسب و کار خودتون ارائه میدید و ما براساس اون شروع به نوشتن سناریو میکنیم . بعد سناریو برای شما ارسال میشه و هرجایی که نیاز به اصلاح و ویرایش داشت به ما اعلام میکنید تا سناریوی نهایی مشخص بشه . بعد از اون روند ساخت ویدیو استارت زده میشه.

اگر هم نمونه هایی در سطح اینترنت دیدید که میخوایید در قالب اون‌ها کارتون انجام بشه، فقط کافیه که اون ویدیو‌ها رو برای ما ارسال کنید و اعلام کنید که چه تغییراتی دوست دارید داخلش اعمال بشه.

گویندگی تمامی موشن گرافیک ها با بهترین کیفیت و ضبط داخل استودیو صورت میگیره که اگر نیاز به کار گویندگی هم داشته باشید برای ویدیوتون، این خدمت هم انجام میگیره. در واقع پکیج موشن گرافیک توسط شرکت ما همراه با گویندگی خواهد بود که بنا به صلاحدید خودتون و پیشنهاد ما می تونید از این خدمت بهره ببرید. ضمن اینکه در مجموعه ما هم گوینده اقا و هم گوینده خانم حضور داره پس هیچ نگرانی ای در خصوص جنس صدای گوینده نداشته باشید.

خروجی موشن گرافیک شما با کیفیت Full HD خواهد بود و تمامی افکت‌های صوتی و میکس و مسترینگ صدا و موسیقی هم در این خروجی لحاظ شده و انجام گرفته است. ( براساس پلتفرم مدنظرتون برای پخش ویدیو می‌تونید به ما بگید که خروجی با سایز مناسب پلتفرم مدنظرتون براتون ارسال کنیم )

و اما هزینه کار :

برای اینکه شما راحت تر بتونید با هر بودجه ای ویدیو تبلیغاتی برای کسب‌و‌کارتون داشته باشید ما لیستی از انواع موشن‌گرافیک‌هایی که قیمت‌های متنوع و مختلفی دارند خدمتتون ارائه می‌کنیم :

موشن‌گرافیک استاندارد :750 هزار تومان ( گویندگی + صداگذاری + سناریو‌نویسی + ساخت ویدیو و در نهایت خروجی کار یک ویدیو 1 دقیقه‌ای جذاب با کیفیت FHD ) 

موشن‌گرافیک وایت‌بردی ( استاپ‌موشن ) : 700 هزار تومان ( پکیج کامل )

موشن‌گرافیک معرفی شرکتی : 750 هزار تومان ( پکیج کامل )

موشن‌گرافیک استایل خاص : 950 هزار تومان ( پکیج کامل ) -------> منظور از موشن‌گرافیک استایل خاص کیفیتی فراتر از موشن‌گرافیک استاندارد است (کیفیت جزئیات و کاراکتر بالاتر از حد استاندارد)

و در نهایت استوری موشن فقط و فقط : 350 هزار تومان ( پکیج کامل )

جهت آشنایی با هر کدام از سبک‌های معرفی شده می‌توانید پیام دهید تا با آگاهی بیشتر اقدام به ثبت سفارش کنید.

یه پیشنهادی هم براتون دارم : 

اگر بیش از 1 سفارش ( چه استوری موشن چه موشن گرافیک ) ثبت کنید از 10 درصد تخفیف ویژه هم بهره مند خواهید شد .

پیشنهادم اینه که قبل از ثبت سفارش حتما یه گپی با هم بزنیم ( میتونید از گزینه سوال از فروشنده در سمت چپ همین صفحه اقدام کنید ) تا با شناخت بیشتر نسبت به نمونه کار‌ها اقدام به ثبت سفارش کنید.

پس منتظر نمونید و همین حالا برای ثبت سفارش با ما ارتباط بگیرید.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک ویدیو موشن گرافیک جذاب همراه با گویندگی با کیفیت خروجی Full HD

  • قراردادن موسیقی بک‌گراند: انجام می‌شود
  • قراردادن صدای راوی: انجام می‌شود - ضبط صدا توسط خودم

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

برای یک دقیقه موشن‌گرافیک همراه با صداگذاری   در 4 روز
اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.