توضیحات کاره

سلام ... بسیار خوشحالم که در صفحه من حضور پیدا کردید 

من علی نجفی هستم دوبلور و گوینده 

نزدیک به دو سال میشه که در زمینه دوبله و گویندگی در انجام میدم فعالیت دارم و از اونجایی که صاحب یه شرکت تبلیغاتی هستم تصمیم به ایجاد صفحه ای در زمینه طراحی لوگوموشن , اینترو , ووله , موزیک ویدیو اکولایزر و تمام کارهای تبلیغاتی گرفته ام .

اول از همه بهتره یه سری توضیحات در خصوص خدماتی که شرکت ما ارائه میکنه بهتون بدم :

بسیاری از شرکت ها صاحب لوگو , عکس و یا تصویری هستند که مختص به خودشونه و به طور کوتاه نشان دهنده فعالیت اون شرکت در زمینه خاصی از کارها اعم از خدماتی , تولیدی و ... است . حالا تعدادی از این شرکت ها برای اینکه معرفی خیلی کوتاهی از خودشون و خدمات شون داشته باشند نیاز به ساخت لوگو موشن دارند یعنی در واقع همون لوگو به یه انیمیشن زیبا و جذاب و در عین حال گیرا تبدیل میشه و شما می تونید به صورت کاملا حرفه ای از این ویدیو ساخته شده در موارد متعددی استفاده کنید مثلا اگر صاحب صفحه ای در اینستاگرام یا اپارات یا یوتیوب هستید و ویدیوهایی در زمینه کسب و کاری که در اون فعالیت دارید تولید می کنید می تونید از این لوگو موشن در ابتدای ویدیوهاتون استفاده کنید و با اینکار به دو هدف می رسید : 

اول اینکه جذابیت رو به ویدیوهاتون اضافه می کنید و تاثیرگذاری بر مخاطب بیشتر میشه و باعث اشنایی بیشتر مخاطب با شرکت خودتون میشید

دوم اینکه این لوگو موشن ها به هرچه اختصاصی تر شدن ویدیوها کمک میکنه

خوشبختانه شرکت ما به طور کامل از عهده این موارد برمیاد چرا که ما سابقه ای طولانی در طراحی لوگوموشن و موارد دیگه برای بسیاری از کسب و کارها و وبسایت های مطرح کشور از جمله سایت گیمفا , گیم شات , فیلیمو , فروشگاه پوشاک لیمدی و .... داشته ایم . بنابراین خیالتون از بابت کیفیت کار انجام شده کاملا مطمئن باشه .

اما در خصوص تعرفه و هزینه کار :

لوگو موشن ها اصولا ویدیوهایی از 3 ثانیه تا حداکثر 15 ثانیه هستند و تعرفه ای که ما در نظر گرفتیم مبلغ 210 هزار تومان است به عبارتی شما فقط با پرداخت 210 هزار تومان یک لوگو موشن یا اینترو یا ووله با بهترین کیفیت و افکت‌های ویژه به همراه صداگذاری و موسیقی پس زمینه دریافت می کنید . ( یه مورد کاملا ویژه هم داریم که پیشنهاد میکنم حتما انتهای متن رو بخونید )

در خصوص هزینه ساخت اکولایزر هم باید خدمتتون عرض کنم  که همونطور که در جریان هستید اگر در زمینه ساخت پادکست فعالیت دارید برای نشر این پادکست ها به صورت ویدیویی خصوصا در بستر اینستاگرام و اپارات حتما نیاز به ساخت و طراحی اکولایزر دارید . خوشبختانه چون شرکت ما در هر دو زمینه ساخت پادکست و اکولایزر فعالیت داره ( چون خودم دوبلور و گوینده هم هستم ) با بهترین کیفیت و کارایی میتونه این موارد رو برای شما طراحی و اجرا کنه .

هزینه ساخت ویدیو موزیک های اکولایزری برای هر 1 دقیقه 95 هزار تومان و به صورت کامل 120 هزار تومان ( به سبک رادیو جوان یا دلخواه شما )

طراحی اکولایزر و کاور موزیک برای پادکست برای 1 دقیقه 85 هزار تومان و به صورت کامل 100 هزار تومان

اما یه هدیه ویژه خدمت تمام مشتریان عزیز در سایت انجام میدم :

در صورتیکه نیاز به گویندگی و صدای راوی برای لوگو موشن های خودتون داشته باشید اینکار به صورت کاملا رایگان توسط خودم که 6 سال هست به عنوان دوبلور در کشور فعالیت دارم انجام میشه یعنی در واقع شما با پرداخت فقط 185 هزار تومان علاوه بر دریافت یک لوگو موشن جذاب و باکیفیت می تونید از گویندگی کاملا حرفه ای برای لوگو موشن خودتون هم بهره مند بشید که تأثیرگذاری دو چندانی در جذب مخاطب داره . 

تا یادم نرفته بگم که تمام لوگو موشن های videohive با شخصی سازی و لوگوی شما در سریع ترین زمان ممکن تحویل داده می شود ( حداکثر زمان تحویل 2 روز )

پیشنهاد میکنم قبل از هر چیزی یه گپ و گفتی با هم داشته باشیم تا کاملا با خواسته های شما اشنا بشیم و بعد استارت کار رو بزنیم . بی صبرانه منتظر پیام های شما هستم : ))

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

فایل ویدیویی لوگو موشن 15 ثانیه ای با فرمت mp4 و با کیفیت مدنظر مشتری ( 1080 یا 720 یا 480 ) به صورت فول اچ دی و در صورت نیاز با کیفیت 4k هم خروجی کار تحویل داده می شود 

در صورت نیاز به صدای راوی هم اینکار به صورت کاملا رایگان و در استودیوهای حرفه ای شرکت مون ضبط و روی فایل ویدیویی لوگو موشن میکس می گردد

 

  • قراردادن موسیقی بک‌گراند: انجام می‌شود
  • قراردادن صدای راوی: انجام می‌شود - ضبط صدا توسط خودم

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

سفارش گیری این کاره متوقف شده است.