توضیحات کاره

خیلی از صاحبان کسب و کار برای وبسایت خودشون نیاز بهاستراتژی سئو دارند . استراتژی سئو وقتی از اول نوشته بشه فقط کافیه به یک نویسنده واگذار شه تا مطابق با با استراتژی تولید محتوا کنه .
در استراتژی سئو شما، برای کلید واژه های مورد نظرتون صفحاتی مشخص میشه ، این امر خوبیش اینه که مسیر سئو وبسایت برای شما کاملا مشخصه و همچنین از کنیبالیزیشن جلوگیری میشه و اشتباها برای یک کلید واژه چندین صفحه از وبسایتتون رو تارگت نمیکنید.
استراتژی در قالب یه مایند مپ خیلی زیبا به شما ارائه میشه که همیشه باهاتون میمونه و هر وقت انجامش دادید میتونید اضافه کنید بهش .
تو این استراتژی عنوان مقاله ها و کلید واژه هایی ضروری که باید تو این مقاله ها  استفاده بشه کاملا مشخصه (یعنی یه کیوورد ریسرچ اساسی انجام میشه براتون)
یادتون باشه برای اینکه سئو سایت زودتر و اصولی  به نتیجه برسه باید استراتژیش از اول کاملا مشخص باشه . لینک سازی های داخلی هم براتون مشخصه در فایلی که بهتون مییدیم .
کافیه حداقل 5 تا از کیوورد هایی که دوست داریدتا  با اونا تو نتایج گوگل باشید و به من بدید و بعدش یه استراتژی تر و تمیز تحویل بگیرید که در اون دسته بندی های شما ، برچسب های هر صفحه ، کلمه کلیدی هر صفحه و کلمات فرعی و لینک سازی داخلی صفحات هست .

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یه فایل pdf  بصورت مایند مپ 

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    سفارش گیری این کاره متوقف شده است.

    سایر کاره های armak