توضیحات کاره

امروزه اکثر مشتریان کسب و کاره،ا ترجیح میدهند به صورت غیر حضوری با شرکت ها اشنا شوند و یا حتی خدمات را به صورت غیر حضوری دریافت کنند.

همین یک دلیل میتواند شما را قانع کند تا به فکر گسترش کسب و کار خود به صورت اینترنتی باشید و از سراسر دنیا بدون محدودیت زمان و مکان، مشتریانی را که بدنبال خدمات شما هستند را جذب کنید و درامد کسب و کار خود را بیش از پیش توسعه دهید.


اگر تصمیم خودتان را گرفته اید که کسب و کار خود را گسترش دهید بنده میتوانم با 7 سال سابقه طراحی وب سایت،  برنامه نویسی با زبان های مختلف و  با نمونه های کار های موفق، در کنار شما باشم تا تمام ایده های شما را پیاده سازی و نیاز های شما برای حضور در دنیای دیجیتال را فراهم کنم

فرقی نداره پروژه شما بزرگ هست یا کوچیک. پیچیده است یا ساده. در کنارتان خواهم بود برای خلق ایده های شما.

به همین دلیل از لیست کردن مواردی که شما ملزم به انتخاب از میان گزینه های از پیش تعیین شده باشید، خودداری میکنم تا با خیال راحت هرچه در ذهن دارید بیان کنید. کافیست توضیحاتی درباره ایده خود را برای من ارسال کنید و یا وبسایتی که آن را پسندیده اید و دارای امکاناتی است که مد نظر شما است را ارسال کنید تا بررسی و توضیحات لازم خدمتتون ارائه بشه.


آشنایی با جزئیات کار و دریافت مشاوره قبل از شروع کار حق شماست.  اگر هر سوال و یا ابهامی در مورد کارتان دارید و یا نیاز به مشاوره دارید خوشحال میشم پاسخگوی سوالات شما باشم. پس همین الان میتونید پیام بدین و مشاوره به صورت رایگان دریافت کنید.

در ضمن اگر وبسایت دارید و دارای مشکل هست و میخواهد مشکل را رفع کنید و یا نیاز به برنامه نویسی افزونه اختصاصی برای وبسایتتان دارید میتوانید از طریق کاره زیر در ارتباط باشید
http://ajmd.ir/k/b/97035

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

شما پس از اتمام پروژه، ایده های خود را به صورت وبسایت تحویل خواهید گرفت.
تمام اطلاعات  مربوط به وبسایت و مدیریت کل وبسایت در اختیار شما خواهد بود

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  طراحی وبسایت شرکتی یک زبانه 14 روز 3,000,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.