توضیحات کاره

بسم الله الرحمن الرحیم

از زمان راه اندازی موتور جستجوی گوگل و شروع فعالیت الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت ها و نتایج آنها در صفحه نمایش جستجو (SERP)، بک لینک یا اصطلاحا لینکی از خارج سایت اصلی دریافت میشه یکی از اثرگذارترین معیار رتبه بندی بوده و همچنان هست البته که دیگه صرفا بک لینک مثل گذشته قرار نیست شما رو به رتبه های اول برسونه.

رپورتاژ یکی از روش های بسیار خوب در لینک سازی خارجی هست و شما می توانید با دریافت بک لینک از روش رپورتاژ آگهی هم نتایج بهتری بگیرید هم گوگل اعتماد بیشتری به سایت شما داشته باشه چون روش های دیگه لینک سازی اکثرا اثرشون کم شده یا بعضی دیگه کلا اثرگذار نیستند.

در این سرویس ما رپورتاژ رو در 5 سایت فعال و معتبر ایرانی منتشر می کنیم که هر 5 سایت دارای بازدید و سابقه مناسبی هستند و ما در مجموعه خودمون با اونها کار می کنیم.

میانگین DA این 5 سایت حدود 18 هست و ما برای افزایش فروش و سراغ روش های افزایش سریع DA که در واقع خاصیتی برای سئو نداره نرفتیم.

این سایت ها هر کدوم به صورت مستقل با برند و دامنه اختصاصی خودشون در حال فعالیت هستن و به صورت مداوم بروزرسانی میشن و میتونن قدرت مناسبی رو به سایت شما منتقل کنن.

اگر امکان تولید محتوا رو ندارید ما براتون به صورت رایگان محتوای رپورتاژ رو به صورت یونیک و سئو شده تولید می کنیم.

تفاوت این کاره ما با بقیه کاره های رپورتاژ خود ما یا دیگر همکاران عزیز در کیفیت سایت هاست، این 5 سایت هیچکدوم PBN یا رها شده نیستن و به صورت مداوم محتواهای جدید تولید و بروزرسانی و کمپین های لینک سازی و رپورتاژ براشون در حال اجرا شدن هست.

همچنین به دلیل داشتن بازدید مناسب میتونید مشتریان جدید با تبلیغ مناسب در رپورتاژ به سمت کسب و کارتان بفرستید، امیدواریم در صنعت کسب و کار دیجیتال برای دوستان مفید باشیم.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از خرید لینک های 5 رپورتاژ منتشر شده در فایل اکسل تقدیم شما میشود.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    لطفا توجه داشته باشید که بک لینک ها ممکن است در گذر زمان حذف گردند

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    برای 5 رپورتاژ ایرانی   در 2 روز
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.

    سایر کاره های DaraWeb