توضیحات کاره

 

آیا برای شروع کسب و کار آنلاین آماده هستید؟

وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

قیمت 550 هزار تومان

  • همراه با تحویل وب سایت بدون محدودیت با مالکیت کامل شما
  • اپلیکیشن اندروید سایت
  • پشتیبانی دائمی
  • پنل پیامکی فول امکانات جهت تبلیغات کسب و کارتون

فقط کافیست با توجه به کسب و کار مورد نیاز از بین ده ها طرح و قالب فروشگاهی ، شرکتی و .. یکی رو انتخاب کنید و سپس ما با شما همراه خواهیم شد.

 

مراحل کار چگونه هست؟

  1. پس از ثبت سفارش توسط شما با توجه به موضوع پیشنهادی از طرف شما چندین نمونه سایت به شما نشان می دهیم و شما یکی را انتخاب میکنید
  2. سپس نام دامنه سایت و ادرس سایت انتخاب می شود.
  3. و وارد مراحل راه اندازی سایت از طرف ما می شوید
  4. سپس کمتر از 3 روز سایت کامل فول امکانات بدون هیچ گونه محدودیتی داده می شود همراه با اپلیکیشن اندروید آن

 

سوالات متداول :

  1. هزینه طراحی سایت چقدر می باشد؟

    تمامی وب سایت های از بین پکیج های انتخابی شما به همراه امکانات پیشرفته، هاست و دامنه IR ، اپلیکیشن اندروید ،  پشتیبانی ، سامانه پیامکی

     550 هزار تومان هستند .

  2. چگونه سایت خود را مدیریت کنم؟

    تمامی قسمت های سایت شما در هنگام تحویل با محتوای نمونه تحویل داده خواهد شد و همچنین شما میتوانید بعد از تحویل سایت از طریق صفحه مدیریت اختصاصی، تمامی قسمت های سایت خود را به صورت آنلاین تغییر دهید. 

  3. آیا می توانم محصولی را در سایت بفروشم؟

    بله. برای این منظور در هنگام سفارش سایت، می بایست سایتی رو انتخاب کنید که در دسته بندی فروشگاهی باشد ، در صورتی که در این رابطه مشاوره و کمکی خواستید به پشتیبانی پیام دهید.

  4. می توانم بر روی سایتم درگاه بانکی داشته باشم؟

    بله. تمامی درگاه های بانکی کشور بر روی سایت شما قرار داده خواهد شد تا بتوانید به صورت آنلاین هزینه را از مشتری دریافت کرده و سفارش را در سایت خود ثبت کنید.

  5. آیا درآمدی که من از سایت خود دارم بابتش باید درصدی به سایت شما پرداخت کنم؟

    خیر به هیچ عنوان ، سایتی که به شما تحویل می دهیم کاملا مستقل عمل میکند و ما هیچ دخل و تصرفی در امور سایت شما نداریم صرفا فقط به شما پس از تحویل سایتتون مشاوره ، آموزش و پشتیبانی  می دهیم  و سایت به حساب بانکی شما متصل می شود.

  6. ایا من باید هر سال هزینه طراحی سایت رو پرداخت کنم؟

    هزینه طراحی سایت فقط بار اول از شما گرفته می شود و یک سال اول به شما هاست و دامنه رایگان می دهیم ولی از انجای که هاست و دامنه سالانه می باشند و نیاز به تمدید دارند صرفا شما هزینه معقول بابت هاست و دامنه به صورت سالانه پرداخت میکنید.

  7. آیا هر تغییر و امکانی که من بخواهم شما روی سایتم قرار میدهید؟

    بعد از انتخاب کسب و کار مورد نظر خودتون از بین کسب و کارهای که در سایت وجود دارد و ثبت سفارش نهایی آن ، طبق قوانین و مقررات سایت دقیقا مشابه نمونه انتخابی با اطلاعات نمونه تحویل داده می شود و شما طبق آموزش و کمکی که ما به شما می کنیم می توانید تغییرات لازم رو اعمال کنید . و در صورتی که در آینده به امکانات خاص یا سفارش سازی خاصی نیاز داشتید می توانید از طریق پشتیبانی اقدام کنید تا کارشناس مربوطه موضوع درخواست شما رو بررسی نمایند و در صورتی که هزینه ی دارد به شما اعلام کنند.

 

نکته مهم : سایت تحویل داده شده بدون هیچ گونه محدودیتی و فول امکانات با امکانات رایج و دقیقا مشابه طرح انتخابی به شما تحویل داده می شود و کامل دست شما باز هست که هر تغییری رو در سایت ایجاد کنید ولی با توجه به قیمت بسیار اندک و خدمات ارائه شده پس از تحویل از طرف ما هیچ گونه سفارش سازی انجام نمیگیرد و صرفا سایت دقیقا مشابه نمونه به شما تحویل می دهیم در صورتی که نیاز به سفارش سازی خاص داشته باشیم پس از مکاتبه و براورد هزینه طی یک پروژه مستقل با هزینه معقول برای شما انجام خواهد شد. ثبت سفارش از طرف شما به منزله ی پذیرش این نکته می باشد.

 

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

 

  1. اطلاعات مدیریت سایت
  2. تحویل کامل وب سایت انتخاب شده
  3. اپلیکیشن اندروید وب ویو 
  4. سامانه پیامکی

 

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.