توضیحات کاره

امروزه رابط کاربری و رابط تجربی اپلیکیشن و وبسایت ها آن ها را از یکدیگر متمایز و محبوب می سازد از آنجایی که اولین المانی که کاربر با آن برخورد می کند و مدام با آن سر و کار دارد رابط کاربری اپلیکیشن و وبسایت ها است. طراحی رابط کابری و ساده بودن استفاده از آن اهمیت بسزایی برای یک اپلیکیشن و وبسایت و کابران آن دارد. برای داشتن طراحی رابط کاربری مورد پسند شما با ارائه Wireframe اولیه صفحه های مورد نظر جهت سهولت در روند طراحی UI اصلی و مشخص کردن UX  و انتخاب سبک و رنگبندی کلی، اجرا و طراحی رو شروع می کنیم.

همچنین اگر مایل به دریافت پروتوتایپ با قابلیت تعامل (کلیکبل تحت وب ) هستید لطفا در قسمت توضیحات یا هنگام ثبت درخواست ذکر کنید.

طراحی با بروز و تخصصی ترین نرم افزار طراحی UI/UX صورت می گیرد و کامل ترین پکیج خروجی با فرمت های مختلف مناسب سیستم عامل شما برای بهبود روند کد نویسی ارائه می شود.

طراحی لوگو و آیکون از وظایف طراح رابط کاربری نیست و باید توسط کارفرما به طراح ارسال شود

مالک مادی و معنوی تمامی پروژه ها طراح آن بوده و حق استفاده از پروژه به عنوان نمونه کار را دارد چنانچه می خواهید پروژه شما به عنوان نمونه کار لحاظ نشود لطفا قبل از تایید و شروع سفارش بیان کنید.

قیمت پایه تنها برای یک صفحه می باشد اما در نظر بگیرید که هر چه تعداد صفحات بیشتری مورد نظر شما باشد کسریات بیشتری در هزینه و تخفیف در نظر گرفته خواهد شد

**** خدمات شامل هیچگونه کد نویسی یا برنامه نویسی یا ارائه فایل نصبی نهایی نمی باشد ****

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

wireframe storyboard

فایل های لایه باز XD با پوشه بندی و نام گذاری استاندارد. 

فایل های SVG , Png , Jpg ,Pdf تمامی عناصر به کار رفته در طراحی

فایل و لینک پروتوتایپ کلیکبل

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های Erfan