توضیحات کاره

من میتوانم با دریافت فایل سه بعدی شما ابتدا با  محوطه سازی و قرار دادن مبلمان کامل و درختان و پرسوناژ انسانی فایل سه بعدی را تکمیل کنم

بعد یک انیمیشن سه بعدی با چرخش در تمام فضاهای داخلی و خارجی بنا و نمایش انواع پرسپکتیوهای آن برای شما میسازم.

این انیمیشن میتواند با اتخاب شما در هریک از فصول سال و شرایط جوی آن.در هرساعت شبانه روز با نور و سایه مخصوص به خود و با حرکت طبیعی انسانها و ماشینها و پرنده ها باشد.هر آهنگ پس زمینه یا صدای راوی با هر متنی که مدنظر شما باشد ممیتوانم روی انیمیشن قرار دهم و جزییات کم و زیاد شدن صدا و... را میتوانیم باهم چک کنیم.

در مورد قیمت ساخت انیمیشن حرفه ای روز با کیفیتی که شرح دادم به تنهایی ثانیه ای15000 تا18000 تومان می باشد.این قیمت برای انیمیشن شب 19 تا22 هزار تومان هر ثانیه خواهد بود.(بستگی به میزان کاری که متقاضی درخواست کند).اگر بخواهید مدلسازی محوطه و مبلمان هم انجام شود بستگی به مقیاس وبزرگی پروژه شما هزینه مدلسازی و مبلمان هرمتر3-4هزار تومان محاسبه میشود.اگر فایل شما را ببینم قیمت قطعی را عرض میکنم.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل با فرمت mp4 که فیلم انیمیشن شماست و با کیفیت بالا تهیه شده است به شما تحویل داده می شود.(مدت زمان دقیق انیمیشن توسط شما قابل سفارش است)در صورتی که مدلسازی توسط بنده انجام شود فایل سه بعدی مدلسازی مبلمان شده با فرمت lumion نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • قراردادن موسیقی بک‌گراند: انجام می‌شود
  • قراردادن صدای راوی: انجام می‌شود - ضبط صدا توسط خودم

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

برای هر ثانیه انیمیشن معماری   در 4 روز
پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش، جهت هماهنگی برای انجام کار به این فروشنده پیام دهید.
اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.