توضیحات کاره

من تجربه بالایی در تحلیل پروژه های نرم افزاری اعم از نرم افزارهای تحت دسکتاپ ، وب و موبایل دارم . در طول 16 سال گذشته به برنامه نویسی و بطور ویژه از 10 سال پیش به تحلیل پروژه های نرم افزاری مشغول هستم .

من برای تحلیل یک پروژه فقط نیاز به شنیدن ایده اولیه پروژه دارم و با استفاده از تجربه شخصی خودم و تحقیقاتی که در رابطه با موضوع پروژه انجام میدم پروژه رو تا مرحله پیش نمایش تمامی فرم های پروژه ( پروتوتایپ ) تحلیل می کنم . در این حین دیاگرام های اکتیویتی ، یوزکیس ، ساختار بانک اطلاعات و ارتباطات جداول بانک اطلاعات نیز از دیگر خروجی های کار می باشند که تحلیل شده و تحویل داده میشن .

در صورتی که پروژه از اهمیت بالایی برخوردار باشه و شما نیاز داشته باشید خروجی تحلیل پروژه رو به کارفرما یا شخص مهمی ارائه بدید خروجی های کار شامل نمودارهای اکتیویتی ، یوزکیس ، ساختار بانک اطلاعات و پروتوتایپ رو توسط محیط های گرافیکی در قالب تصاویر زیبا خروجی میدم که البته این موضوع به هزینه ها اضافه می کنه در غیر اینصورت اغلب خروجی های کار بالاخص پروتوتایپ ها بصورت دستی ترسیم و تحویل داده میشن ( در این حالت شما حتما به مشاوره ی یک طراح مسلط به حوزه IT ( مسلط به متریال دیزان ) نیاز خواهید داشت )

 

جهت تحلیل یک پروژه من مراحل زیر رو انجام میدم :

1- تحلیل نیازهای پروژه

2- ترسیم نمودار یوزکیس و اکتیویتی

3- ترسیم پروتوتایپ اولیه

4- طراحی ساختار بانک اطلاعات

5- طراحی پروتوتایپ در قالب نرم افزارهای گرافیکی ( بسته به تقاضای مشتری )

6- ترسیم نمودارهای کالابریشن و سکوینسی ( نمودارهای جریان رخداد ) ( بسته به تقاضای مشتری )

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

مواردی که به شما تحویل خواهم داد :

نمودار اکیتویتی ( نقش های حاضر در پروژه که قراره به آنها خدمتی ارائه بشه )

نمودار یوزکیس ( لیست خدماتی که قراره به نقش های ارائه بشه )

ساختار بانک اطلاعات و ارتباطات بین جداول ( بیش از 90 درصد نیازهای اصلی بانک اطلاعاتی در این مرحله شناسایی و تحویل داده میشه . مابقی در حین پیاده سازی و توسط مدیر پروژه و تیم برنامه نویسی شناسایی و اعمال میشن )

پروتوتایپ ( پیش نمایش تمامی فرم های مورد نیاز پروژه ، به گونه ای که شما از روی تصاویر می توانید در نرم افزاری که در آینده تولید خواهد شد دور زده و تمامی امکانات رو در ذهن خود مرور کنید )

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های mjfakhr