توضیحات کاره

سلام، وقت بخیر.

حتما تا به حال پیج‌های بسیار حرفه‌ای اینستاگرامی رو دیدین که کپشن‌های بسیار خلاقانه‌ای دارن. این پیج‌ها، معمولا از روش خلق داستان برای کپشن‌هاشون استفاده می‌کنن. من می‌تونم چنین کپشن‌های خلاقانه و داستانی‌ای رو براتون بنویسم. 

این کپشن‌ها کاملا یونیک و تالیفی خواهند بود و برای نوشتنشون از خلاقیت و تجربه چندین ساله‌ام در نویسندگی کمک می‌گیرم. در واقع متن کپشن کوتاهه، اما برای نوشتنش مدت‌ها زمان صرف تفکر و به کار گیزی خلاقیت شده. شما می‌تونین با سفارش یک کپشن، خودتون میزان خلاقیت به کار گرفته شده رو بررسی کنین.همچنین امکان سفارش کپشن  خلاقانه غیرداستانی هم وجود داره.

***نمونه کپشن یک | در زمینه برنج***

برنج همیشه جایگاه خاصی در خونه ایرانیان داشته و داره. خورشت‌های خوشمزه و بی‌نظیر ایرانی، مثل قرمه سبزی، قیمه، فسنجون و...، همه و همه با برنج کنارشون هستن که کامل میشن و ما رو از طعم بی‌نظیرشون بهرمند می‌کنن.

گرین استار، برنجی رو به شما عرضه می‌کنه که بهترین عطر و طعم رو داره و سفره رنگین شما رو کاملِ کامل می‌کنه. فقط لازمه یه بار این برنج خوشمزه رو امتحان کنین و مشتری همیشگیش بشین.

******

***نمونه کپشن دو | در زمینه پوشاک***

شبای طولانی زمستون، غمگینن و خسته کننده. این شبا می‌تونن خیلی زود کسلمون کنن و کاری کنن که بخوایم بریم خونه بخوابیم! اما یعنی هیچ راهی واسش وجود نداره؟! بله که داره! شما می‌تونین این شبای طولانی رو کنار عزیزاتون سپری کنین. کنار کسایی که دوستشون دارین و دوستتون دارن. چون گرمای عشقشون، می‌تونه دلتونو حسابی گرم کنه و اجازه بده زمان زودتر سپری بشه.

ما کنار شما هستیم که توی این شبای طولانی، خوش‌پوش‌ترین آدم جمع باشین و همه چشم‌ها رو به خودتون خیره کنین. این ژاکت خاکستری-طوسی رو می‌تونین خیلی راحت با یه شلوار جین ست کنین و از نتیجه خیره‌کننده‌اش غافلگیر بشین. شما چه ترکیبایی رو با این ژاکت پیشنهاد می‌کنین؟

******

 

برای ارسال نمونه‌های بیشتر و پاسخگویی به سوالاتتون، با کمال میل در خدمتتون هستم.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل ورد شامل یک کپشن بسیار خلاقانه و داستانی

  • روش های تولید محتوا: تولید محتوای اختصاصی

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

سفارش گیری این کاره متوقف شده است.