توضیحات کاره

** اولین ارائه کننده رپورتاژ و بک لینک GOV با کیفیت بالا در ایران **

باکیفیت ترین نوع بک لینک در سراسر وب و همین طور مهمترین ابزار سئوی خارجی در ایران ، رپورتاژ آگهی است. اما همیشه مسئله این است از کجا و چگونه رپورتاژ بگیریم که تاثیر مثبت ببینیم و باعث جریمه گوگل یا پنالتی نشود. جواب این سوال همیشه این است : باید برای سایت تان رپورتاژ معتبر تهیه کنید.

 

یک رپورتاژ معتبر ، رپورتاژی است که در یک سایت معتبر درج شود.

و معتبر ترین سایت ها برای گوگل ، سایت های .EDU و .GOV هستند ، که به ترتیب مربوط به دانشگاه ها و سازمان های دولتی یک کشور هستند.

 

دلیل اعتبار بالای بک لینک دانشگاهی

همه سایت های EDU  و GOV که در این کمپین قرار دارند ، به دلیل امنیت بالایی که دارند و محتوای تخصصی و موثقی که تولید می کنند از نظر گوگل بسیار معتبر و قابل اطمینان هستند.

از طرف دیگر ، این سایت ها معمولا مرجع اخبار و اطلاعیه های بروز هستند که به همین دلیل از سایت های دیگر (مثل سایت های خبری ، مجله ها ، وبلاگ های دانشجو ها و همینطور دیگر سایت های EDU و GOV) بک لینک های زیادی دریافت می کنند. این ویژگی های منحصر به فرد سایت های EDU/GOV دلیل ارزشمند شدن آنها و اعتبار بسیار زیاد آنهاست و به همین دلیل در این سرویس از آن ها برای اجرای یک کمپین قدرتمند و تاثیر گذار استفاده می شود.

 

** اگر تا حالا بخاطر لینک گرفتن از سایت های اسپم و یا سایت های ضعیف رتبه سایتتان افت کرده است ، با اجرای این سرویس و دریافت بک لینک EDU (اجوکیشن) و خرید بک لینک GOV (گاورمنت) اعتبار قبلی بهتر از قبل به سایتتان برمی گردد **

 

معرفی سرویس بک لینک دانشگاهی و گاورمنتی

این کمپین لینک سازی ، به دلیل استفاده از سایت های EDU و GOV که مورد اعتماد گوگل هستند ،به سرعت باعث می شود که سایت شما به شکل یک سایت مورد اطمینان و معتبر دیده شود و باعث کسب تراست ابیلیتی (trustability) در نظر گوگل می شود. زیرا محتوای سایت های دانشگاهی و دولتی فوق العاده معتبر است و به تبع لینک های درون محتوا نیز ، بسیار ارزشمند هستند و اعتبار بالایی را منتقل می کنند.

به همین دلیل دریافت لینک از یک سایت معتبر دانشگاهی و دولتی ، نشان از اعتبار و اهمیت سایت شما دارد و این سبب  افزایش اعتبار و رتبه سایت در گوگل می شود و در این سرویس با ثبت  55 رپورتاژ و بک لینک کاملا فارسی در سایت های EDU و GOV ، با رعایت فاصله زمانی استاندارد و تناسب طبیعی لینک سازی ، به بهترین شکل ممکن سئوی خارجی سایت شما تقویت می شود و رتبه ی سایت شما به سرعت رشد می کند. در قسمت تصاویر کاره ، نقشه ی ثبت رپورتاژ ها قرار داده شده است.  (این نقشه فقط مربوط به 35 رپورتاژ است و کمپین کامل شامل 20 بک لینک هدیه (در مجموع 55) بک لینک دانشگاهی و گاورمنتی است)

 

بعد از اجرای کامل کمپین لینک سازی ، بین یک الی دو هفته ، می تواند تاثیرات مثبت و رشد رتبه را در سرچ کنسول ، به صورت رشد پوزیشن و افزایش کلیک و ایمپرشن ببینید. این یعنی بعد از اجرای این سرویس ، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اعتبار چند برابری نسبت به رقبا بدست بیاورید و هیچ رقیبی نمی تواند از شما الگو برداری یا تقلید کند. زیرا :

** قیمت رپورتاژ دانشگاهی در بین همکاران ، به طور متوسط 200,000 تومان شروع می شود **

با یک حساب سر انگشتی متوجه می شوید که :

** رقیب شما اگر بخواهد ، یک کمپین لینک سازی فقط با 35 رپورتاژ (یعنی نصف بک لینک های این کمپین را) اجرا کند ، باید  8,000,000 تومان هزینه کند **

و با فرض اینکه رقیب شما 8,000,000 تومان برای 35 رپورتاژ هزینه کند ، باز شما 20 بک لینک EDU + بک لینک GOV دیگر در بهترین سایت های دانشگاهی و گاورمنتی دنیا با اتوریتی بسیار بالا دارید که رقیب دوباره باید برای بدست آوردن آنها هزینه کند. به همین صورت بسیار سخت می شود که رقیب از شما تقلید یا الگو برداری کند و شما چند پله از رقبای درجه اول خود جلو می افتید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در این کاره :

درج هر رپورتاژ EDU و GOV  (با قیمت رقابتی » فقط با 50 هزارتومان) انجام می شود.

+ هدیه ویژه  20 کامنت بک لینک فارسی HQ (با کیفیت بالا) در سایت های EDU و GOV برای مشتریان عزیز بصورت رایگان  +

+ هدیه دوم* : یک رپورتاژ ویکی (سایت علمی و معتبر مثل Wikipedia) با اتوریتی +50 به عنوان هدیه برای کمپین هایی که لینک سازی لایه دوم دارد ثبت می شود.

در مجوع 56 رپورتاژ و بک لینک با گزارش دقیق و جزئیات کامل ، تحویل شما می شود.

 

دامین اتوریتی و پیچ اتوریتی سایت های این کمپین بسیار بالاست و از بسیاری از سایت های قدرتمند اتوریتی 80 و 90 استفاده شده است که سایت های بزرگ و بسیار قوی در دنیا هستند. با دریافت این سرویس لینک سازی ، رپورتاژ و بک لینک هایی را از سایت های معتبر EDU و GOV با اتوریتی بسیار زیاد دریافت می کنید که در شرایط خوب ، می تواند باعث رشد دامین اتوریتی و پیج اتوریتی سایت شما تا +30 الی 40 شود و با رشد دامین اتوریتی ، اعتبار کل صفحات سایت را رشد دهد. در قسمت تصاویر کاره مشخصات تعدادی از سایت های استفاده شده در این کمپین قرار داده شده است که می توانید مشاهده کنید.

توضیحات فنی مجری در خصوص ایمنی و کیفیت کمپین لینک سازی :

در این بسته 35 رپورتاژ واستون توی سایت های EDU و GOV ثبت میشه و همینطور در حال حاظر 20 بک لینک کامنتی هم رایگان بهتون تحویل میشه که هزینه ی جداگانه نداره و به صورت هدیه واستون ثبت میشه. این یک کمپین لینک سازی کامل هستش که از هر جهت سئوی خارجیتون رو رشد میده و در صورت اضافه کردن افزودنی های لینک سازی لایه دومی ، قدرت و اعتبار بسیار بیشتری رو واستون میسازه و یک رپورتاژ سایت ویکی هم به عنوان هدیه دوم واستون ثبت میشه. همچنین وجود تناسب انکرتکست و استفاده از نیکد لینک (لینک دادن با URL) در بعضی رپورتاژ ها ، در کنار تعدادی بک لینک نوفالو و زمان بندی انتشار دقیق ، امکان جریمه ی اون رو صفر می کنه و تنها تاثیرات مثبت نتایج این کمپین رو خواهند ساخت. با توجه به این که به دفعات این سرویس رو اجراکردیم، طی تجربه به فاکتور های طبیعی سازی به خصوصی دست پیدا کردیم که باعث شده بتونیم اون رو برای هر سایتی اجرا کنیم، به این خاطر که قبل از شروع صفحات مقصد به طوردقیق بررسی میشه و ما شرایط وب سایت شما رو در نظر می گیریم که ان شاءالله به این واسطه، بهترین نتیجه ها رو کسب کنید.

شرایط سرویس :

کارفرمای محترم ، 5 محتوا می توانید همراه تصاویر برای انتشار ارسال کنید.در صورت نداشتن محتوا، یک محتوای کاملا یونیک با زبان فارسی برای رپورتاژ ها در نظر گرفته می شود.

در هر محتوا بصورت استاندارد تا 3 لینک می توانید استفاده کنید. به این صورت در این کمپین تا 15 صفحه به صورت حرفه ای با رپورتاژ و کامنت بک لینک های معتبر و قدرتمند EDU/GOV پوشش داده می شود.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

» ثبت 35 رپورتاژ فارسی در سایت های دانشگاهی و گاورمنتی (EDU / GOV) :

  • رپورتاژ دائمی (ماندگاری طولانی)
  • ثبت رپورتاژ جدید بصورت رایگان درصورت حذف شدن
  • دامین اتوریتی و پیج اتوریتی بسیار بالا
  • تاثیر مستقیم در افزایش پیج اتوریتی و دامین اتوریتی
  • کسب تراست ابیلیتی (trustability)
  • ثبت در سایت های قدمت دار
  • استفاده از cms های مختلف
  • همه سایت ها فعال هستند
  • ایندکسینگ طبیعی رپورتاژ ها
  • تولید یک محتوای کاملا یونیک و 100درصد اختصاصی بصورت رایگان (درصورت نداشتن محتوا)
  • سئوی محتوایی کامل ، بدون هزینه اضافه
  • توجه به حفظ تناسب انکر تکست
  • حفظ تناسب لینک تایپ (نوع لینک)
  • با فواصل زمانی طبیعی و استاندارد
  • استفاده از تصاویر و طبیعی سازی متن

» ثبت 20 کامنت بک لینک HQ فارسی ، در برترین سایت های EDU و GOV (بصورت هدیه)  :

  • ثبت در سایت های EDU و GOV
  • اتوریتی بسیار بالای سایت ها
  • ایجاد Brand Signal بسیار قوی
  • استفاده از cms های متفاوت
  • ثبت در دامنه های مختلف
  • استفاده از استراتژی بسیار امن
  • توجه به استاندارد های لینک سازی سال 2022
  • همه ی سایت ها فعال هستند و صورت مداوم آپدیت می شوند
  • ثبت همه بک لینک ها با زبان و محتوای کاملا فارسی
  • ثبت بک لینک با انکرتکست های فارسی
  • ثبت بک لینک طبیعی به صورت نیکد لینک
  • تاثیر کاملا مستقیم در رشد رتبه کلمات کلیدی
  • تعدادی از بک لینکها نوفالو هستند و باعث طبیعی سازی کمپین می شوند. (حتی 1 بک لینک نوفالوی EDU و GOV نیز بسیار با ارزش و تاثیرگذار است.)
  • همه ی لینکها متمرکز هستند و در دامنه های تقویت شده قرار می گیرند
  • ثبت با فواصل زمانی طبیعی و استاندارد
  • حفظ تناسب لینک تایپ (نوع لینک)
  • ایندکس سریع توسط ربات گوگل

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این سرویس توسط نیروی متخصص ، بصورت کاملا دستی و با رعایت فاصله زمانی استاندارد اجرا می شود و دارای تنوع طبیعی کلمه کلیدی (در تعدادی از رپورتاژها، جهت طبیعی سازی با URL لینک داده می شود) و تناسب طبیعی درصد فالو / نوفالو است. (تعداد کمی از رپورتاژ ها و کامنت بک لینک ها جهت طبیعی سازی به صورت نوفالو ثبت می شوند)

++ گزارش کار با جزئیات کامل در قالب فایل اکسل تحویل داده می شود  ++

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    لینک های ایجاد شده در این کاره ممکن است خیلی دیر در موتورهای جستجو ایندکس شوند و یا قابل ایندکس نباشند.

    لطفا توجه داشته باشید که بک لینک ها ممکن است در گذر زمان حذف گردند

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های گیل سئو