توضیحات کاره

این روز ها مردم دلشون میخواد با یک سرچ ساده توی گوگل مپ سریع از امکانات محله ای که زندگی می کنن با خبر بشن، زودتر به مقصد مورد نظرشون برسن و بفهمن چیزی که دنبالش می گردن ( از نانوایی گرفته تا الکتریکی و شرکت و تعمیرات کفش و...) تا چه ساعتی خدمات میده و شماره تلفنشون و آدرس وب سایت و شبکه اجتماعیشون چیه.

من یک لوکال گاید با امتیاز بالا هستم و این  یک امتیاز عالی برای ثبت کسب و کار ها در کوتاهترین زمان ممکنه. می تونم کسب و کارتونو توی گوگل مپ  ثبت و حتی ویرایشش کنم. هر کاربر عادی قادر به ویرایش توی گوگل مپ نیست و تازه اگرم این کار رو انجام بده ممکنه هفته ها طول بکشه تا تایید بشه. اما من این کار رو سریع براتون انجام می دم.

راستی یادم رفت ضمانت کارمم تا یک هفته است. خیالتون راحت تا وقتی کسب و کارتون ثبت نشده  یا ویرایشش  درست نشده، وجهی دریافت نمی کنم.

ثبت کسب و کار در گوگل مپ: 50 هزار تومان

ویرایش اطلاعات: 10 هزار تومان

ثبت هر کامنت : 10 هزار تومان

***********نکات قابل توجه برای درج مکان و کسب و کار در گوگل مپ*************

  1.  اعتبار سنجی مکان و جزئییات آن تنها توسط گوگل  انجام  می شود. بنابراین ثبت  در موقعیت های حساس و معتبر ممکن است چالش برانگیز بودهو برای تایید زمان بیشتری نیاز باشد.
  2. در صورتی که کسب و کار شما از نظر گوگل دارای اعتبار زمانی و مکانی خاصی باشد، تضمین تایید هر گونه تغییر در جزئیات آن از عهده اینجانب خارج است، اما نهایت سعیم بر این است که بتوانم با روش های معتبر این مشکلات را برطرف کنم.
  3. بر اساس اعتبار سنجی گوگل، درصورتی که چندین بار سعی کرده باشید مکان و کسب و کار خود را در گوگل ثبت کرده و با عدم تایید روبرو شده باشید، تضمین ثبت وجود ندارد
  4.  داشتن عکس و فیلم از مکان موجب ثبت بهتر خواهد شد.
  5. توجه داشته باشید که ثبت کامنت و امتیاز برای کسب و کار و مکان های مورد نظر شما نیاز به زمان طولانی تر دارد و به دلیل الگوریتمهای گوگل درج کامنت های بیشتر در یک روز موجب اسپم شدن کسب و کار و عدم نمایش نظرات بیشتر خواهد شد. بنابراین به تجربه اینجانب اعتماد کرده و برای درج کامنتهای بیشتر در بازه زمانی کوتاه اصرار نکنید.

 

 

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

اسکرین شات از ثبت کسب و کار در گوگل مپ  و ایمیل تایید شرکت گوگل

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    نوشتن کامنت و ثبت امتیاز   +15,000 تومان
    برای هر ثبت گوگل   در 2 روز
    پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش، جهت هماهنگی برای انجام کار به این فروشنده پیام دهید.
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.