توضیحات کاره

سلام، من یک نویسنده با سابقه 11 سال تجربه کاری هستم که در نوشتن مقالات در طیف گسترده ای از موضوعات تخصص دارم. من کاملاً قادر به نوشتن مقالات به زبان انگلیسی بر اساس الزامات خاص مشتریانم می باشم. اطمینان داشته باشید که مقالاتی که می نویسم کاملاً اورجینال ، عاری از هرگونه سرقت ادبی و به طور دقیق برای ارائه محتوای درخواستی شما نوشته می شود.

به دلیل تسلط من در زبان انگلیسی، می توانم به طور منظم مقالات مختلفی برای وب سایت ها، وبلاگ ها و نشریات مختلف بنویسم. علاوه بر این، من در ایجاد مقالات بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو (SEO) تخصص دارم، که اطمینان حاصل می کند که محتوا به خوبی ساختار یافته است تا قابلیت مشاهده در موتورهای جستجو را بهبود بخشد.

علاوه بر مقاله نوشته شده، هر مقاله نیز همراه با دو تصویر سفارشی مرتبط با موضوع که جذابیت بصری مقاله را اضافه می کند و ارائه کلی را بهبود می بخشد به شما تحویل داده میشود. مشتریان می توانند مطمئن باشند که مقالاتی که من ارائه می کنم، برای موتورهای جستجو مناسب، آموزنده و جذاب هستند و یک بسته کامل از محتوای نوشتاری و بصری را ارائه می دهند.

اگر سؤال یا نیاز دیگری دارید، حتما از من بپرسید.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از خرید فایل مربوط به مقاله در قالب فایل ورد - به همراه ۲ تصویر مرتبط با مقاله و تعدادی از کلمات کلیدی در اختیار مشتری قرار میگیرد تا بتواند از آنها در سایت یا وبلاگ خود استفاده کند .
 

  • روش های تولید محتوا: تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از محتوای تهیه شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید.

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

قراردادن تصویر در محتوا +1 روز +0 تومان
رعایت اصول سئو   +0 تومان
برای ۱۰۰۰ کلمه انگلیسی   در 3 روز
با توجه به زمان آخرین فعالیت فروشنده، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش به ایشان پیام دهید و از پاسخگویی ایشان مطمئن شوید.
اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.